לדבר מותגית: איך לברוא ולהעצים מותג במאה ה-21

איתן כספי

 

במאה ה-20 נולדו המותגים, ובמאה ה-21 הם חווים התבגרות כואבת. היום, בניית מותג היא תהליך מורכב ועדין מאי-פעם.

מה תפקידו של המותג בחיינו?

איך בונים מותג מצליח?

ומה הקשר לפינוקיו?

בהרצאה המשלבת מקרי מבחן ודוגמאות מהחיים נלמד על חשיבות המיתוג כשפה, על יצירת זהות ומשמעות בראשם וליבם של הצרכנים, ועל 5 העקרונות החיוניים לבריאת והעצמת מותג במאה ה-21"

איתן כספי

אסטרטג מיתוג, מאמן מותגים וסטוריטלר. בעל 14 שנות ניסיון בניהול והובלת מהלכי אסטרטגיה מותגית, שיווקית וציבורית לחברות ישראליות ולקונצרנים בינלאומיים עם סניפים בישראל. לשעבר מנהל האסטרטגיה בחברת BBDO IM מבית קבוצת גיתם BBDO. בין לקוחותיו בעבר ובהווה: התעשייה האווירית, בנק הפועלים, לוריאל ישראל, מכון ויצמן, קונצרן KONE, משרד הבינוי והשיכון ועוד. איתן אוהב לבנות מותגים, ואוהב גם לכתוב עליהם: בפייסבוק ובלינקדין.

להזמנה ולפרטים נוספים:

טובה 052-7474121

דפנה 054-3979999

info@tarbutova.co.il

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

נא למלא שם

נא למלא אימייל

נא למלא טלפון

Invalid Input